• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
یکشنبه 23 آبان 1400
کد مطلب : 145413
+
-

تازه‌های نشر/  جهنم سیاه ۳: وارثان

 جهنم سیاه ۳: وارثان

مجموعه سرزمین جادو نوشته «کاساندرا ادونل» که تا‌کنون 3جلد آن به زبان فارسی در نشر نو منتشر شده و 4 جلد دیگرش به‌زودی منتشر خواهد شد، مقدمه‌ای بسیار مهیج برای بچه‌هایی است که می‌خواهند با خواندن رمان‌های خیالی و جادویی، نیروی تخیل خود را به‌کار بگیرند و ضمن گریز از دنیای واقعی، با شخصیت‌هایی به سر ببرند که نظیرشان شاید هیچ‌گاه دیده نشود. ترجمه فارسی مجموعه جهنم سیاه سلیس و روان است و کوشش شده متنی خوش‌خوان در دسترس بچه‌های فارسی زبان قرار داده شود. سومین جلد از مجموعه جهنم سیاه با ترجمه مهدی ضرغامیان از سوی نشر نو به بهای 66هزار تومان منتشر شده است.

  ناگهان هوس

رمان «ناگهان هوس» نوشته «لائورا اسکیول» را آذر عالی‌پور به فارسی برگردانده و به تازگی از سوی نشرنو منتشر شده است. این کتاب، رمانی است غنی از استعاره و انباشته از جادو. قهرمان داستان، خوبیلوی تلگرافچی است. او با این عطیه به دنیا آمده که می‌تواند احساسات حقیقی و نهانی دیگران را بشنود. زندگی او یکباره دستخوش دگرگونی می‌شود: به لوچا، دختر زیبای خانواده‌ای ثروتمند، دل می‌بازد؛ دختر پول را لازمه سعادت می‌داند و خوبیلوی ندار عشق را... «ناگهان هوس» داستان زندگی مردی است که شادی و نور را به زندگی تمام افرادی که کنارش هستند می‌بخشد اما خود نمی‌تواند خوشبخت باشد. نشر نو این کتاب ۱۷۶صفحه‌ای را به بهای 55هزار تومان منتشر کرده است.

  کرونا و ارتباطات سیاسی

کتاب «کرونا و ارتباطات سیاسی» با ترجمه مسعود میرزایی و بهجت عباسی از سوی انتشارات ایران منتشر شد. این کتاب بحران کرونا را با نگاهی متفاوت از نگاه صرف پزشکی و بهداشتی در کشورهای مختلف بررسی کرده است. کتاب، مجموعه‌ای از پژوهش‌های 44 استاد دانشگاه و محقق برجسته از دانشگاه‌های معتبر جهان است که بحران کرونا را از بُعد راهبردهای ارتباطی، مدیریت بحران، روانشناسی سیاسی و مدیریت ریسک بررسی کرده‌اند. «کرونا و ارتباطات سیاسی» زیرنظر دکتر «دارن لیلِکر» استاد ارتباطات سیاسی در دانشگاه بورنموث بریتانیا، دکتر «ایونا کومَن» استاد روزنامه نگاری و روابط‌عمومی در دانشگاه تگزاس آمریکا، دکتر «میلوش گریگور» استاد ارتباطات سیاسی و تبلیغات در دانشگاه «ماساریک» جمهوری چک و دکتر «ادواردو نوولی» استاد ارتباطات سیاسی و جامعه‌شناسی رسانه در دانشگاه رم ایتالیا، گردآوری شده است. این کتاب 400صفحه‌ای95هزار تومان است.

این خبر را به اشتراک بگذارید